Hee mensen,
Tis erg rustig op dit forum, om niet te zeggen: dooie boel. Wat kunnen we doen om het hier een beetje levendig te houden? Suggesties zijn welkom! Ook als je ideeen hebt voor de site in zijn geheel, shout it out. Deze site staat en valt met zijn bezoekers en leden.
Hieronder graag jullie input!!!
Gr,
Michel
Hoe houden we het hier gezellig?
10 berichten
• Pagina 1 van 1
Re: Hoe houden we het hier gezellig?
Vind het jammer dat het hier rustig is, want ik vind de trial community altijd erg gezellig op meetings en degelijke.
De reden dat ik naar andere trial fora ga is het dagelijks aanbod nieuwe video's, maar daar is onze community natuurlijk te klein voor
Daarnaast heeft facebook het forum nogal een beetje obsolete gemaakt.
Misschien is het een idee om via facebook een alternatief te vinden? Daar worden gebruikers vanzelf genotificeerd van acitiviteit en is men eerder geneigd zich te mengen in de community.
Maar dat is meer een alternatief dan een oplossing :/
De reden dat ik naar andere trial fora ga is het dagelijks aanbod nieuwe video's, maar daar is onze community natuurlijk te klein voor
Daarnaast heeft facebook het forum nogal een beetje obsolete gemaakt.
Misschien is het een idee om via facebook een alternatief te vinden? Daar worden gebruikers vanzelf genotificeerd van acitiviteit en is men eerder geneigd zich te mengen in de community.
Maar dat is meer een alternatief dan een oplossing :/
- omgnoseat
Facebook heeft zeker bepaalde voordelen, maar het is vluchtig. Een bericht dat nu wordt gepost is over een uurtje al ondergesneeuwd. En als mensen algemene info zoeken dan hebben ze weinig aan Facebook, terwijl discussies op een forum wel vindbaar blijven. Maar uiteraard, Facebook is min of meer de standaard als het op communities aankomt.
Laat ik de vraag dan anders stellen: Hoe zou de ultieme biketrial-website eruit moeten zien?
Laat ik de vraag dan anders stellen: Hoe zou de ultieme biketrial-website eruit moeten zien?
-

Michel - Beheerder
Ik zou een kalender wel kunnen waarderen met allerlei trial gerelateerde events zoals wedstrijden en shows maar misschien ook minder bekende dingen.
De inside information is hier vast wel aanwezig
De inside information is hier vast wel aanwezig
- Freek
Inderdaad, een kalender e.d.
Ook tips voor beginnende trialrijders enzo zouden leuk zijn.
B.v. youtubefilpmjes van hetgeen je nu kunt waarop verder gevoorde trialrijder comentaar en tips kunnen geven.
Om het forum levendig te krijgen en houden is hyves misschien toch een goed medium.
Eerlijk gezegd kijk ik ook nooit, de jongste post is vaak meer dan maanden oud.
Dus kom op en post al je filmpjes en alle zinnigen ( of onzinnige) dingen die je kwijt wilt.
Om direct met de deur in huis te vallen, weet iemand of en zoja, waar en waneer er ergens een trialwedstrijd is voor beginnende rijders ( 12 jaar), mijn zoon zou erg graag een keertje willen meedoen.
Ook tips voor beginnende trialrijders enzo zouden leuk zijn.
B.v. youtubefilpmjes van hetgeen je nu kunt waarop verder gevoorde trialrijder comentaar en tips kunnen geven.
Om het forum levendig te krijgen en houden is hyves misschien toch een goed medium.
Eerlijk gezegd kijk ik ook nooit, de jongste post is vaak meer dan maanden oud.
Dus kom op en post al je filmpjes en alle zinnigen ( of onzinnige) dingen die je kwijt wilt.
Om direct met de deur in huis te vallen, weet iemand of en zoja, waar en waneer er ergens een trialwedstrijd is voor beginnende rijders ( 12 jaar), mijn zoon zou erg graag een keertje willen meedoen.
- kroxx
het was een lange en natte winter.. denk dat dat het ook wel is geweest..
in de zomer stuntel ik altijd wel even hierdoor heen ..
de community is niet echt groot.. dat telt ook.. ik bedoel hoeveel actieve leden telt dit forum. ?
met meetings is het vaak ook in t zuiden.. (voor mij dan..)
ik rij al heel mn leven met streeters mee.. want de dortse comunity is ook uit elkaar gevallen ,.
monster is druk met zn huis en kees is gestopt.. i am alone now.
dus ben veel in denhaag .. of rotterdam nog steeds..
ik ben ook niet meer een van de jongste maar het is in mijn oog ook zo dat er veel doorloop is ..
mensen rijden maar even of niet altijd.. dedicated elk weekend rijden maakt de meeste tot wie ze nu zijn..
+ ik heb problemen om in te loggen op t forum.. op werk gaat t niet..
hier nu thuis wel. maar ik had nooit internet thuis. alleen op mn telefoon .
feesboek heeft voor mij geen nut ik heb t niet en ga t ook niet beginnen omwille van t forum.. sorry
ga hier ook geen discussie om beginnen
ik zou gewoon weer even wachten op de zomer wanneer iedereen weer gaat rijden ,. dan komt t wel weer goed..
dat met filmpjes .. je kan toch altijd door linken
(tenzij je een FB link doet en ik geen account heb kan ik m ook niet zien.. )
ik zit zelf veel op pinkbike.. maar niet op t forum.. is internationaal dus heb je niks aan..
zit daarin tegen wel op dirtypages t forum.. daar lul je met mensen of hier.. en plaatjes en filmpjes kijk ik wel elders..
of is dit het feesboek idee. ? om het samen te gooien ,. ?
je kan ook hele t forum daar op gooien .,. t ligt goed in de markt nu..
in de zomer stuntel ik altijd wel even hierdoor heen ..
de community is niet echt groot.. dat telt ook.. ik bedoel hoeveel actieve leden telt dit forum. ?
met meetings is het vaak ook in t zuiden.. (voor mij dan..)
ik rij al heel mn leven met streeters mee.. want de dortse comunity is ook uit elkaar gevallen ,.
monster is druk met zn huis en kees is gestopt.. i am alone now.
dus ben veel in denhaag .. of rotterdam nog steeds..
ik ben ook niet meer een van de jongste maar het is in mijn oog ook zo dat er veel doorloop is ..
mensen rijden maar even of niet altijd.. dedicated elk weekend rijden maakt de meeste tot wie ze nu zijn..
+ ik heb problemen om in te loggen op t forum.. op werk gaat t niet..
hier nu thuis wel. maar ik had nooit internet thuis. alleen op mn telefoon .
feesboek heeft voor mij geen nut ik heb t niet en ga t ook niet beginnen omwille van t forum.. sorry
ga hier ook geen discussie om beginnen
ik zou gewoon weer even wachten op de zomer wanneer iedereen weer gaat rijden ,. dan komt t wel weer goed..
dat met filmpjes .. je kan toch altijd door linken
(tenzij je een FB link doet en ik geen account heb kan ik m ook niet zien.. )
ik zit zelf veel op pinkbike.. maar niet op t forum.. is internationaal dus heb je niks aan..
zit daarin tegen wel op dirtypages t forum.. daar lul je met mensen of hier.. en plaatjes en filmpjes kijk ik wel elders..
of is dit het feesboek idee. ? om het samen te gooien ,. ?
je kan ook hele t forum daar op gooien .,. t ligt goed in de markt nu..
-

cyberhawk - Berichten: 273
hallo allemaal,
ben nieuw hier en ik hoop wel dat dit forum wel blijft bestaan!!
maar ik hoop hier strakjes te vinden dat er meetings zijn in nederland dat je dan
met zijn alleen kunt fietsen op spots! dat zou mss ook wat meer video's/foto's op leveren!
groetjes lenny
( vrouwelijk )
ben nieuw hier en ik hoop wel dat dit forum wel blijft bestaan!!
maar ik hoop hier strakjes te vinden dat er meetings zijn in nederland dat je dan
met zijn alleen kunt fietsen op spots! dat zou mss ook wat meer video's/foto's op leveren!
groetjes lenny
( vrouwelijk )
- Len_nl
Blijft rustig hier.
- boldontrials
Michel schreef:dooie boel
klopt idd wel. ik heb in de afgelopen maanden wel een paar keer gekeken -- niemand actief, maar zelf ook geen post gedaan...
het forum vond ik altijd best leuk! er werd snel gereageerd, niet geflamed, gewoon leuk met elkaar en elkaar helpen.
oplossing? gewoon allemaal blijven posten, ook als je niet hebt gereden en je band lek is (trialero met een 'lekke band' is eigenlijk een tautologie...) heb nu dus twee posts gedaan die in dit forum wel thuis horen, ook al heb ik té lang niet echt gereden. FB is voor mij niet echt een alternatief, die Suckerberg is me te lek met gegevens.
niet triallen is eigenlijk ook flauwekul. heb hier in de voortuin een mooie stapel pallets liggen om op te spelen, maar doe dat niet of weinig
posten en rijden dus!
doen jullie mee?
GRTZ, Meine
meine
Monty Alp 219
cabra219 wordpress com
-

meine - Berichten: 57
Ok Meine, hou vol.
Ik kijk elke dag of er al gepost is maar er zijn dagen bij......
Er zal niet veel te delen zijn denk ik????
Ik kijk elke dag of er al gepost is maar er zijn dagen bij......
Er zal niet veel te delen zijn denk ik????
- kroxx
10 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Website en forum