Magura HS33 HELP!!

Meningen, vragen en antwoorden over fietsen en onderdelen.

Magura HS33 HELP!!

Berichtdoor breaktoby » vr 05 aug 2011, 08:02

Hallo allemaal,

Ik heb gister na 6 jaar dan toch eindelijk een trial bike gekocht...
Het werd toch een 2ehands omdat ik niet meteen al teveel wilde uitgeven aan een fiets, want ik wist natuurlijk helemaal niet of ik het wel leuk vind...
Het is een goede fiets, maar er zitten wat gebruik-sporen op, daarom wil ik binnenkort sowieso het hele frame matzwart ofzoiets spuiten, misschien dat iemand een suggestie heeft voor een chille kleur om hem in te spuiten??

Om even terug te komen op het onderwerp: op de fiets zit een Magura HS33 rem en voor zit een Magura schijfrem, wat de naam van de schijfrem is ben ik even kwijt!
De achterrem staat helemaal geen druk meer op en aangezien mijn vader redelijk wat verstand heeft van mountainbike's en hydraulische remmen en dat soort dingen zei hij dat ik de fiets het best gewoon even naar de fietsenmaker kon brengen, maar ik zou het eigenlijk het liefst gewoon zelf doen!
Ik vroeg me alleen af hoe ik de druk weer op de Magura HS33 kan krijgen???????
De schijfrem voor werkt voor 100% dus daar heb ik voorlopig iig geen werk aan!

Maar hebben mensen misschien goede uitleg of een filmpje van hoe het werkt, en wat er in de remmen moet enzo?
Ik heb namelijk al gekeken op de site van Magura, maar daar kun ik zulke specifieke dingen niet vinden!
En aangezien ik een beginneling ben, maar er wel redelijk wat vanaf weet, weet ik iig zeker dat de Magura HS33 een van de meest gebruikte achterremmen is dus vandaar dat ik mijn vraag hier stel!

Alvast bedankt!

Tobias
''Huh, waarom heeft jouw fiets geen zadel?''
breaktoby

Re: Magura HS33 HELP!!

Berichtdoor nelson123 » wo 19 okt 2011, 09:35

Ga even kijken of de permissies goed staan ingesteld in de gallerij, waarschijnlijk zal dat het zijn :D :D :D
nelson123

Berichtdoor omgnoseat » wo 19 okt 2011, 20:54

omgnoseat

Berichtdoor boldontrials » zo 11 maart 2012, 22:09

Ik ( de vader van kroxx) voor de duidelijkheid, kan je alles uitleggen over de magura's, vraag maar wat je wilt maar wel via het forum zodat eventueel andere mensen er ook wat aan hebben.

groeten
Bold
boldontrials

Keer terug naar Materiaal